22 de gener del 2013

SETMANA BLANCA

ESQUÍ:

Els dies 16, 17 i 18 de gener, alguns nens i mestres de Cicle Superior vam anar a esquiar al Port del Comte, Agafàvem l'autocar i anàvem cap a la muntanya que estava tota nevada. Cada dia, en arribar, esmorzàvem i agafàvem els esquís i els pals, les botes, guants, ulleres i el casc. Sempre arribàvem aproximadament a les 10h i  fins ales 12h teníem dues hores lliures. Quan eren les dotze començaven els cursets i pujàvem al Donador, a la Rata i al telecadira. Quan eren les dotze anàvem a dinar i a quarts de tres tornàvem a esquiar i teníem temps lliure. Jo anava a esquiar amb les meves amigues. A dos quarts de quatre tornàvem a fer classes fins a quarts de cinc. Quan acabàvem, tornàvem cap a Solsona.
Els tres dies que vaig anar a esquiar, m'ho vaig passar molt bé i vaig aprendre molt. (Jordina)

Al nostre grup va ser curiós perquè vam coincidir dues Annes, dues Júlies i dues Gemmes, per tant als monitors els era més fàcil recordar-se dels noms. Érem tot noies i totes de Setelsis. Vam canviar de professor cada dia, fins i tot un dia en vam tenir un al matí i l'altre a la tarda. (...). Durant aquests tres dies n'he après més del que en sabia, però per això hi anem i també m'ho he passat molt i molt bé. A l'estona lliure ens reuníem el grupet de nenes que vaig sempre, que totes vam anar a esquiar, i aleshores anàvem al telecadira i als telearrossegadors i també algun cop a la cinta i ens ho vam passar genial. Llàstima que l'any que ve ja no hi anirem! (Gemma)

ACTIVITATS ALTERNATIVES:

Durant tres dies un grup de nens i nenes de Cicle Superior van anar a esquiar al Port del Comte. La resta ens vam quedar a l'escola i vam fer activitats alternatives:
Dimecres: vam anar a la biblioteca, vam mirar uns quadres, els vam puntuar i cada grup en va triar un . En grup vam dibuixar-lo. A la tarda vam fer esports a la pista: bàsquet, futbol, pitxi...
Dijous: al matí vam anar al Castellvell, i a esmorzar, jugar i fer esport a la Font de la Mina. A la tarda vam seguir pintant el quadre.
Divendres: vam acabar el quadre, alguns van fer jocs de taula i uns altres van fer activitats d'anglès a l'aula d'informàtica. A la tarda vam mirar la pel·lícula "Charlie i la fàbrica de xocolata". (Samira, Marina, Fàtima, Catalin, Jana, Maisa)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Tots els comentaris estan subjectes a moderació. Han d'estar signats amb nom i cognom i cal usar un llenguatge educat i correcte. No s'acceptarà cap comentari que insulti o falti al respecte a persones o institucions o usi paraules grolleres.